۴ پاسخ

بگو صبحونه چی خوردی

خیلی خوبه

مال من سه تا عدد داشت یکی قند ناشتا دوم قند بعد ۱ ساعت و سوم قند بعد ۲ ساعت،
مال تو هر دو خوبه

نه گلی قندت عالیه
قند دوساعته و قند ناشتا هردو ۸۳ هستن عالیه برا بارداری

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد