۹ پاسخ

من هر نیم ساعت میبردمش دسشویی پوشکم میبستم
کمترم مایعات میدادمش

طبیعیه هر ۲۰ دیقه یکبار باید ببری توالت دوسه روز اول تا یاد بگیره هر ۵ دیقه یکبارم ازش بپرس جیش داری؟پی پی داری؟

روز اول هر نیم ساعت ببر .
روز دوم هر ۴۵ دقیقه
روز سوم هر یکساعت

آره اولا این طوری ان بعدش کم کم خوب میشه تحمل کن فقط دعواش نکن براش توضیح بده جای جیش وپی پی تو دستشویی هر وقت ام تو دستشویی جیش وپی پی کرد یه چیزی که دوست داره بهش بده بخوره خیلی ام تشویقش کن

بلهههه اولشه

هنوز اول راهی😁😁😁

تجربه شخصی من اینه که بهترین روش قصری هست چپن خوذش باعث تحریک شدنش میشه که بره ذچروش بشینه
من دخترم از دو سال و چهار ماهگی نشست روش تا الان

اولش بله.

اره دیگه طبیعیه🥲

سوال های مرتبط