خانوما نظرتون در مورد اسم ❤️آیکان❤️ چیه ؟

۶ پاسخ

ببخشید یاد ایکون گوشی میفتم

چه بهتر که از اسامی یا القاب ائمه علیهم السلام باشه

خودت میدونی عزیزم ولی اینو بدون که اسم یکی از حق هایی هست که فرزند به گردن والدین داره.
اون دنیا سوال میشه و اگه اسم نامناسب روی بچه گذاشته بشه، بچه جلوی پدر و مادر و میگیره.

چقدر شیک و جدیده🤩

عزیزم خیلی قشنگه...
انشالله اسم پسر منم هاکان قراره بشه💙

من چون اسم پسرم آیهان هست گفتم اگه اینم پسر شد می‌زارم آیکان اما دیگه دختر شد نشد بزارم

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵الیار🩵 مامان 🩵الیار🩵 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری