ببخشید یاد ایکون گوشی میفتم
چه بهتر که از اسامی یا القاب ائمه علیهم السلام باشه
خودت میدونی عزیزم ولی اینو بدون که اسم یکی از حق هایی هست که فرزند به گردن والدین داره.
اون دنیا سوال میشه و اگه اسم نامناسب روی بچه گذاشته بشه، بچه جلوی پدر و مادر و میگیره.
چقدر شیک و جدیده🤩
عزیزم خیلی قشنگه...
انشالله اسم پسر منم هاکان قراره بشه💙
من چون اسم پسرم آیهان هست گفتم اگه اینم پسر شد میزارم آیکان اما دیگه دختر شد نشد بزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.