دکتر عزیزم همون ده دقه ی رب اخر میاد
ولی ماما همراه از اول کنارته
من هم دکتر گرفتم هم ماما همراه
ببین وظیفه هاشون فرق میکنه. وظیفه دکتر اینه که عملت میکنه بخیه میزنه واینا.. ولی ماماهمراه بهت ورزش میده وبرازایمان آماده ات میکنه بهت تمرین تنفس وروحیه میده میگه کی زور بزن کی نفس بگیر فلان..
واسه طبیعی دکتر خودت نمیاد همون ماما های زایشگا هستن
مگه دکتر برا طبیعی میاد؟! چه خوب.
کجا میخوای بری برای زایمان؟ دکترت کیه؟
زن داداش من گرفت خوبه برا خودش
همراهته ورزش و حرکات کمکت میکنه
جسمی و ذهنی کلا
نه دیگه اگه دکترت میاد نگیر. بیمارستان دولتی چون دکتر نمیاد میگن ماما همراه بگیرین
اگ دوس داری بگیر نداری هم هیچی...ماما کمکت میکنه ورزش اینجوری چیزیا...منم نگرفتم🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.