سرما خوردگی نوزاد زیر یک ماه راهکار

۱ پاسخ

فقط شیر خودت بده...بچه زیر سه ماه فقط شیر مادر باید بدی تا خوب بشه...شیرت بریز تو بینیش ...اگرم تب داره هی بیدارش کن شیر بده ..یا شیر بریز رو سینه اش

سوال های مرتبط

بابای شاهان بابای شاهان ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان محمد اراد مامان محمد اراد ۱۳ ماهگی