واسه سرماخوردگی نوزاد چی خوبه یک ماه و ۷روزشه

۳ پاسخ

رفلاکس پسرمن خس خس میکرد بینیش گرقته دکتربردم گفت رفلاکس داره

شاید رفلاکس دارع آخه نوزاد تا دو ماهگی سرما نمیخوره

اول ببر دکتر ببین سرما خورده اصلا
منم سینش خس خس میکرد فکر میکردم سرما خورده فهمیدم رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان دینا مامان دینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی