خانوما موز و انبه بده برا بارداری؟؟

۷ پاسخ

ن خیلی خوبه به رشد جنین کمک میکنه

میگن انبه گرمه نباید بخوری موز اگه یبوست نداری اشکال نداره بخوری

گلی سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

اگه دیابت و یبوست نداری اره خوبه

نه خوبه ولی بیشتر پسر زاست

من که رژیمم بخاطر قند موز رو حذف کرده برام،انبه هم میگن گرمه خوب نی نخوری،اما من چند روز پیش قد یه قند خوردم،هوس کرده بودم

نه عزیزم دوتاش عالیه

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان راحیل مامان راحیل ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرا 🧒🧒 مامان گل پسرا 🧒🧒 ۶ ماهگی