ن خیلی خوبه به رشد جنین کمک میکنه
میگن انبه گرمه نباید بخوری موز اگه یبوست نداری اشکال نداره بخوری
گلی سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟
اگه دیابت و یبوست نداری اره خوبه
نه خوبه ولی بیشتر پسر زاست
من که رژیمم بخاطر قند موز رو حذف کرده برام،انبه هم میگن گرمه خوب نی نخوری،اما من چند روز پیش قد یه قند خوردم،هوس کرده بودم
نه عزیزم دوتاش عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.