۱۶ پاسخ

اینجا نپرس بهت استرس میدن
اینکه عدد بتا بالا باشه ربطی به دوقلو بودن نداره

چند بود تیتر بتات؟

دوقلو چیه همه میگن دوقلو
برا من ۷۷ هزار بود چون هفتم بالا بود دلیل براین نیست ک دوقلو هست
بتای امروزت تا فردا چندین برابر میشه

منم بتام بالا بود
از احتمال خارج از رحم و دوقلو و اینا گفتن ولی هیچی نبود
سونو برو دیگه خیالت راحت شه ذهنتو درگیر نکن

عزیزم ربطی نداره اصلا اون موقع ب گفتن آره بنات کنه هفته هم کم ولی رفتم سنو شش هفته بود

من سر هفته پنجم ۹۰هزار بود، هیچی نیست

عزیزم مبارکت باشه، شما اخرین باری پریودشدی نمیدونی کی هست باعددبتامعلوم نیست چندماهته، فقطبایدبری سونو که سن حاملگی روبگن

ممکنه دو قلو باشه

من خودم وقتی آزمایش دادم بتام ۹هزار خورده ای بود هنوزم عکس آزمایشم دارم
اینجا گفتن دوقلو هست ولی رفتم دکتر نه تنها دوقلو نبود تازه هفته ام خیلی پایین بود ۵هفته بودم فقط گفت ساک حاملگی تشکیل شده برو دو هفته دیگه برای قلب بیا

چرا اکثرا بعداز زایمان اول اگه باردار بشن دوقلو میشه یعنی اینقدر وامونده رحم جذبش قوی میشه لامصب جاروبرقی میمونه زود میکشه بالا
قبل میگفتن منی مرد اگه توی هفته دوبار رابطه دارید یه بارشون بریزه داخل رحم پراز پروتئین و ویتامین برای بدن زن عالیه 😃الان میگن اگه یه قطره بریزه داخل بچه آماده میشه
ماکروفری شدیم ما

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزهر تومان
@qabenoo

دو فلو هست عزيزم

فک کن دوقلوعه😁

مبارکه عزیزم
کاش ازاول میرفتی سونو

احتمال دوقلو

شای. دوقلوعه برو سونو

سوال های مرتبط

مامان اقا ایمانم مامان اقا ایمانم ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی