۱۴ پاسخ

فکر کردم فقط من انقدر گرممه 🥴

حالا فکرکن ما اینجا برق نداریم ، رسما دارم میمیرم از گرما

وای منم دلم چیزای خنک و شیرین می‌خواد بخاطر قند نمیتونم دیگه دارم دیوونه میشم ن بستنی ن ‌دلستر ن ی شربت خنکی اگه زمستون بود بهتر می‌شد تحمل کرد حتی میوه هم نمیشه درست و حسابی بخوری
چند روزه ک هوس کیک شکلاتی کردم 🥹🥹
هیچی خواهر فعلا تحمل کن

زیر کولر خابیدن اشتباهه هم خودت هم بچه سرما میخورین بعدا استخون درد شدید میشی

منم خیلی گرمم میشه بدنم اگه دو ساعت برق بره میمیرم کلا ۲۴ساعت جلو کولرم بازم گرممه

ما که برقمون هم رفته هی تند تند عرق کاسنی و شربت آبلیمو میخورم

هیچی
من به شوهرم میگم از این به بعد ماهایی که 6 تا 9 ماه بعدش تابستونه سعی کن کمتر به من نزدیک بشی😂😂

وای خدا خودش بهمون توان بده

منم همینم دقیقا

خیار سرد بخور. بطری آب سرد بذار روی تنت خنک شی ولی چیزه شیرین نخور اصلا

از الان عزا گرفتم برق بره چیکار کنم

منکه یه هفتست قند و گذاشتم کنار چندبار بستنی خوردم🙃🙃

هیچی مثل من لخت کن بخواب 😫😫😫😫نیم ساعت یبار میرم حموم کولر گازی دیولری دارم هنوز نصب نکردم امروز همسرم گفت ببیننم میشه کولر رو نصب کنیم یا فاطمه ی زهرا من دبگه نمیتونم 🤲🏽🤲🏽

خیار و کاهو

سوال های مرتبط