مامانایی که اغوشی دارن راحته؟چه برندی خوبه؟

۲ پاسخ

خریدم هنوز استفاده نکردم نمیدونم از چند ماهگی میشه استفاده کرد

اره من از دوماه و‌نیمی دخترم استفاده میکنم
وقتایی که دیگه زمین نمیمونه
یا جایی میخوام برم سریع برگردم
مارکشم اینفنتینوست

سوال های مرتبط

مامان mmmmm مامان mmmmm ۱۲ ماهگی