کیست لوتیال واسه تخمک گذاریه طبیعیه
همه چیز خوبه عزیزم فقط کیست دارین که خود بارداری باعث آب شدن کیستتون میشه،اصلا چیز ناراحت کننده ای نیست،حالا باز دکترتون بهتر راهنماییتون میکنن
عزیزم همه چیزخوب بوده فقط داخل تخمدان سمت راستت کیست داری برو دکترنشون بده بهت احتمالا شیاف بده واستراحت بده بهت خداروشکر قلب جنینت سالمه ومنظمه
خوبه عزیزم ولی کیست داری نمیدونم خطرناکه یا نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.