من با ۱۳ دستگاه گرفتم تو خونه دو شب نگه داشتم زیر دستگاه با قطره ای که دکترش داد خوب شد خداروشکر
منم شنیدم میگن شیر خشت
معمولا دکتر قطره ی بیلی ناستر یا نئو ناستر هم میده به بچه
ولی خب بهتره سرخود دارو مصرف نکنی
میتونی دستگاه بیاری خونه، ولی خب باید رعایت کنی قشنگ بخوابونی زیرش
اره بالای ده بستری میکنن
البته من به خواست خودم بستری نکردم و دستگاه اجاره کردم آوردم خونه. سه شب تو دستگاه موند خوب شد.
زردی پسر من تا ۱۶ رفته بود تو ۴ روزگیش
تا میتونی فقط بهش شیر بده. هر کاری میتونی بکن شیرت زیاد بشه و یه سره بهش شیر بده تا با ادرار و مدفوعش دفع بشه.
اصلا هم گرم نگهش ندار. جاش خنک باشه.
خودت هم اصلا گرمی نخور
خودت شیر خشت و سکنجبین دم کن بخور به پسرت هم چند سی سی بده
اره خیلی بالاعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.