۷ پاسخ

پسر منم ۵ روزگی ۹ بود فقط تند تند شیر دادم هم شیر خودم هم شیر خشک
چیزای گرم اصلا نخوردم و قطره ی شیرخشت هم دکتر داد ۸ ساعتی بهش میدادم
امروز بردم گفت زردی نداره

من ترنجبین دادم عالیه تن تن میره دسشوی بچه

بیلی استاپ بده

گرمش نگیر خودت کاسنی و رب انار بخور کاسنی زیاد بخور
هرچی دفع داشته باشه زودتر اوکی میشه

فقط بهش زیاد شیر بده و گرم نکن لباسشو
شیر خوردن از همه چی مهمتره

قطره بیلی استاپ

منم دخترم ۹.۴ هستش گفتم فعلا دستگاه نمیخواد
واقعیت من چند قطره شیرخشت و ترنجبین دادم‌از صبح و دارم مدام شیر میدم که شکمش کار کنه و ادرارش زیاد بشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی