پسر منم ۵ روزگی ۹ بود فقط تند تند شیر دادم هم شیر خودم هم شیر خشک
چیزای گرم اصلا نخوردم و قطره ی شیرخشت هم دکتر داد ۸ ساعتی بهش میدادم
امروز بردم گفت زردی نداره
من ترنجبین دادم عالیه تن تن میره دسشوی بچه
بیلی استاپ بده
گرمش نگیر خودت کاسنی و رب انار بخور کاسنی زیاد بخور
هرچی دفع داشته باشه زودتر اوکی میشه
فقط بهش زیاد شیر بده و گرم نکن لباسشو
شیر خوردن از همه چی مهمتره
قطره بیلی استاپ
منم دخترم ۹.۴ هستش گفتم فعلا دستگاه نمیخواد
واقعیت من چند قطره شیرخشت و ترنجبین دادماز صبح و دارم مدام شیر میدم که شکمش کار کنه و ادرارش زیاد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.