۶ پاسخ

هندونه میگن خیلی خوبه بخور
مایعات بخور ایشالله بیشتر میشه اب دورش

اب و‌مایعات بخور

مایعات زیاد یخور

بستنی هم خوبه

مایعات زیاد بخور حتما چند روزه کم میخوردی

مایعات زیاد بخور اگه قند نداری هندونه هم بخور

سوال های مرتبط