دوستان سلام اونایی ک توبارداری سردشون میشد نی نیشون چیه

۷ پاسخ

من بیشتر موقع خواب کف پام حس میکنم خیس میشه

اوابل پاها یخ کنه مثلا تا ۱۲هفته ولی از اون ببعد اتیش بگیری پسرع

اره کاری به دختر پسر نداره منم تا هشت هفته یخ میکردم

دختر.

دختر

بخاطر افت فشاره فکر نکنم به جنسیت ربطی داشته باشه

فک کنم لرز دختره

سوال های مرتبط

مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته سیزدهم بارداری