اره منم خیلی ضعف اذیتم میکنه ولی هرغذایی دلم نمیکشه یا چند قاشق بخورم میل ندارم اسیرم همش
منم زود ب زود گرسنه میشم ولی کم میخورم خداروشکر فعلا تهوع ندارم
منم ۵ هفتم خیلی زود زود گشنم میشههه
من چرا اینجور نیستم اشتها ندارم زیاد
پروتیین بیشتر بخور تا کربوهیدرات
ضعف دارم ولی به محض خوردن تهوع میگیرم ترجیح میدم چیزی نخورم
عزیزدلم میترسم وزنم بره بالا چیهه😁 باردار شدی دیگه الان وزنو بیخیال حواست باشه گرسنگی زیاد نکشی که نینی هم گرسنه نشه ایشالله بعد زایمان برو ورزش همرو آب کن😅
طبیعیه اینا بخور با خیال راحت
فک کنم طبیعیه عزیزم آخه منم همینجوری بودم
واسه من وزنمم زیاد نشد تازه با اینکه ضعف داشتم ولی نمیتونستم چیز زیادی بخورم وزنمم کم شد زیاد نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.