۸ پاسخ

ما چی بگیممم😬😩

ببین ۳۲هفته به بعد تازه سنگینی رو حس میکنی وهرچی بری جلو تر بیشتر

من خم میشم چیزی بردارم با پاهاش به معدم فشار میاره حتی بعضی وقتا کف پاش دیده میشه از رو شکمم دقیقا کنار معدمه

حالا مونده تا سنگین شدن

گلم تو چسبندگی داری نباید خمو راس بشی خطرناکه برا هردوتون

منم چندروزه اینطوری شدم اصلا نمیتونم بلند بشم

زیاد خم و راست نشو تو کلاس گفتن باعث افتادگی رحم و مثانه میشه
متاسفانه منم نمیدونستم

هنوز زوده واسه سنگین بودن که

سوال های مرتبط