ببخشید توشیردهی قرص اورژانسی میشه خورد!؟ 😭😭یانمیتونم سینموبدم

۷ پاسخ

عزیزم زایمانت طبیعی بود

قبل ۴۰روزگی احتمال بارداری خییییلی کمه البته بهداشت به من گفت صفره

منم 15 روزگی بدون جلوگیری داشتم گرفتم قرص و ولی اخرش نخوردم دیگ

کلا قرص اورژانسی سالی دوبار میشه خورد که اونم درصد خطاش بالاس
کلا به غیر از طبیعی راه های جلوگیری دقیق تری پیدا کن چون قرص بالاخره رو شیردهی تاثیر داره

قبل 40 احتمال حاملگی کمه

یه بار مشکلی نداره...اول بچت شیربده سیر بشه بعد قرص بخور....خیلی آب و مایعات بخور که روی شیرت تاثیرنزاره....من هفته پیش خوردم...این هفته پریود شدم خداروشکر😁😁

نخور ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان کارن و کاوان🥰 مامان کارن و کاوان🥰 ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی