عزیزم زایمانت طبیعی بود
قبل ۴۰روزگی احتمال بارداری خییییلی کمه البته بهداشت به من گفت صفره
منم 15 روزگی بدون جلوگیری داشتم گرفتم قرص و ولی اخرش نخوردم دیگ
کلا قرص اورژانسی سالی دوبار میشه خورد که اونم درصد خطاش بالاس
کلا به غیر از طبیعی راه های جلوگیری دقیق تری پیدا کن چون قرص بالاخره رو شیردهی تاثیر داره
قبل 40 احتمال حاملگی کمه
یه بار مشکلی نداره...اول بچت شیربده سیر بشه بعد قرص بخور....خیلی آب و مایعات بخور که روی شیرت تاثیرنزاره....من هفته پیش خوردم...این هفته پریود شدم خداروشکر😁😁
نخور ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.