عزیزم من رفتم امرور انومالی هفته ۱۷ همم جنین تو مغذش کیست داره خیلی نگرانم برا شما رفع شد؟😭😭😭 حیلی استرس دارم
ارههه
بوووو شدید
نح بو ندارع😂
از تغذیه است حقیقتا
من اگه نوشیدنی گازدار نخورم اصلا پیش نمیاد
اره بابا خفمون میکنه 😂😐
نه بو نداره، نمیدونم شایدم توجه نکردم
اره والا
ارررره گوووووز میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.