نی نی شمام‌ام فقط نفخ میده بیرون😂 بو ام داره

۹ پاسخ

عزیزم من رفتم امرور انومالی هفته ۱۷ همم جنین تو مغذش کیست داره خیلی نگرانم برا شما رفع شد؟😭😭😭 حیلی استرس دارم

ارههه

بوووو شدید

نح بو ندارع😂

از تغذیه است حقیقتا
من اگه نوشیدنی گازدار نخورم اصلا پیش نمیاد

اره بابا خفمون میکنه 😂😐

نه بو نداره، نمیدونم شایدم توجه نکردم

اره والا

ارررره گوووووز میده

سوال های مرتبط