۵ پاسخ

طبیعیه😂پسر منم با گریه از خواب بیدار میشه و با گریه میخوابه🥲 خلاصه که گریه ممتد😑

خدا خیرت بده بیا پیش پسر من ببین چه کولی بازی در میاره

تاپیکای منو بخون

عزیزم بیشتر بچه ها همین هستن نگران نباش

نه بابا پسر منم همینه، هم رفلاکس داره هم نفخ... من همش میگم مگه نباید بیدار باشه مثلا نگاه کنه تا بخوابه🤔 ولی این شیر میخوره گریه میکنه تااااا خوابش ببره، گاها خوابشم نمیبره تا شیر بعدی...
تازه پسر اولم که نارس به دنیا اومده بود که دیگه هییییچی... ما واقعا نمیفهمیدیم روزامون چطور میگذره🤦‍♀️

سوال های مرتبط