خداروشکر ک نمیکنه،مهوا هنوز سکسکه رو داره🫠
از رفلاکسه بنظرم🥲
پسر من جون رفلاکس داره همچنان زیاد سکسکه میکنخ
اگه اروغ نزنن یا اگر خیلی خورده باشن. این دوحالت
خوبه که
من شنیدم سکسکه برای رفلاکسه
به علت بلعیدن هوا عضلات دیافراگمشون منقبض میشه و سکسکه میکنن. دیگه الان کمتر هوا می بلعن کمترم سکسکه می کنن
بخندن زیاد وگرنه دختر منم دیگه خودش نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.