۳ پاسخ

اره من چندماهه گرفتم یادم میره بدم 😥
البته برا دخترم گرفتم ۵ سال و نیمشه. از بس مریض میشد گرفتم. چند خریدی؟

@سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی اینجا پیام ربیکا بده
@nedashaap18
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani

برای چی هس

سوال های مرتبط