صبحانه نیمرو
ناهار قیمه
میان وعده کیک و شیر
شام هم قاورمه مرغ
ماشالله هم از همشون به زور چند لقمه خورد😂
منم صبح تخم مرغ سرخی ظهر یکم حریره بادام و پسته و ناهار و شام هم برنج لوبیا پلو با مرغ آب قلم
صبحانه:تخم بلدرچین
میان وعده:موز یخ زده و گردو و کمی شیر که مثل بستنی میشه
ناهار:ماکارونی
میان وعده:زردآلو
شام:جوجه کباب
البته فقط شام رو خورد چون غذای سفره بود😑
صبحانه کوکو سبزی
نهار آبگوشت
شام ماکارونی
وسطا هم میانوعده بيسکوئيت و هندوانه خورده
دختر من تشنه اش میشه میگه مم گشنه اش میشه میگه مم خوابش میاد میگه مم.خودشو با مم سرگرم میکنه که غذا و آب نخوره
صبحانه اوتمیل موز و خرما با کمی دارچین
ظهر برنج و کباب
میان وعده تخم مرغ
شام هم برنج و مرغ
دخترم برنج و از هرچیزی بیشتر دوست داره
صبح دولقمه پنیر و مغزیجات
۳ تا توپک کوچولو خرما و مغزیجات
میان وعده یه دونه شلیل که نصفشو خورد
خوابید ناهارش رفت ساعت ۵، کته و خورشت قیمه در حد ۲ ق
عصرونه دوتا گیلاس، دوتا گاز از فرنچ تست موزی
شام هم ۱ ق غ عدسی
باباشم اومد ژله بخوره شریکش شد🥴 حالا اگه غذاش بود دهن نمیزداا
ظهر غذای سفره خورشت سیب زمینی
عصرهم سیب و ۱هلو ۳تاگیلاس رنده کردم همرو قاطی کردم خورد بقیشم شیر خورد
صبونه تخم مرغ املتی ساده اصلااا نمیخوره همینم چندتا لقمه خورد
نهار کته سیب زمینی ک باآب گوشت کته کردمش
شامشم سوپ بود
نصف بستنی
میوه هم نداشتم امروز😅
صبحونع اول۱۲٠تا شیردادم و نیم ساعت بعدظ هشت تا بیسکوییت مادرو له کردم دادم خورد دوساعت بعد۱۲٠تاشیزدادم. بعد ناهارش حلیم دادم. خابید بیدارشد سرلاک دادم بعد یع ساعت ۱۵٠تاشیردادم. ساعت۹شامش دادم ساعت۱٠یه موز دددم و خابید دیگ دهونیم
میشه دستور اوتمیل بگین
یعنی شما عسل شروع کردین مگه نمیگن تا دو سالگی ندین به بچه آیا راسته
فرنی صبحانه
ناهار برنج وو مرغ
عصرونه سوپ
شامم کوکو سیب زمینی
میان وعده همهندونه
متاسفانه امروز لب ب غذا نزد...و برای اولین بار هم مدفوع نکرد
هیچی نخورد پنکیک فرنی سوپ میوه کاچی همشون پس داد
صبحونه کره مربا درحد سه چهار لقمه خورد
ناهار برنج و کتلت بود برنجو گوجه خورد
شامم سیب زمینی سرخ کردم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.