تا کی حالت تهوع باهامه؟

۷ پاسخ

انشالله اخر همین هفته تموم میشن🤲

من تا موقع سزارین زیر دست دکتر اتاق عمل🤣

تا ۱۸ و ۱۹ هفته کمکم میره

آخ که من تو بارداری قبلی تا رو تخت بیمارستان هم حالت تهوع داشتم

تا لحظه زایمان🤣

من ک هنوز دارم فقط یکم بهتر شدم ولی خوبه خوب نشدم🥲

تا قیامت😂

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی