مامانا یه شربت اشتها عالی بگید

۷ پاسخ

راسیپ نده اعصاب بچه بهم میریزه خیلی بداخلاق میشه

شربت نئوزینک جوابه

شربت زینک پلاس خارجی صبح دو ساعت بعد صبونه بده

یکی از دلایل بی اشتهایی کم خوابی یا بد خوابیه بچست

خدا کنه اینا رو از شیر بگیریم درست بشه غذا خوردنشون

به خدا امشب یه کتلت کوچولو اندازه کف دست خودش خورده فقط دیگه خودم دارم اشتهام رو از دست میدم فقط چسبیده به سینه

شربت اشتها عالی وجود نداره بچه بی اشتها به دنیا اومده که مارو داغون کنه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری