۳ پاسخ

جوشیدن نه فقط داخل اب داغ میزنی عزیزم

فقط اولین بار میجوشونم، بعدش با مایع استریل میشورم و تمیز که شد میذارم تو کاسه روش آب جوش میریزم دیگه مستقیم نمیزارم بجوشه رنگش کدر میشه

من شیشه اشو قشنگ با فرچه میشورم تمیز که شد آخر سر توش یکم آبجوش میریزم و محکم تکون میدم تا از سوراخش هم آبجوش با فشار بیرون بزنه و بعد خالی میکنم
تاحالا نجوشوندن

سوال های مرتبط