سلام خانوما یه دکتر خوب بگید برا سزارین که برم تحت نظر بشم هزینه بیمارستان هم زیاد نگیرن
فقط با گن ببند از روز سوم الانم دیر نیست ببند
شکم بند ببند اکثر اوقات جمع میشه ورزشم بکن خیلی جمع میشه من از 3ماهگی دخترم ورزش کردم از ده روزگی هم شکم بند بستم شکمم جمع شده
با شکم بند ببندش
خود به خود جمع میشه
اینایی که میگن سزارین جمع نمیشه
خیلی تنبلن
من خودم سزارین بودم
با شکم بند بستم
روزی ده دقیقه هم فقط تو خونه راه میرفتم بعد دو ماه
روزی ده دقیقه ورزش شکمی میکردم
و با شیر دهی لاغر هم شدم
الان شکمم از قبل حاملگی کوچکتر هم شده
من یکسال و هفت ماهه سزارین شدم هنوز جمع نشده لامصب 😂
نمیشه متاسفانه
ب این سرعت ک نمیشه کاری کرد ولی واسه اینکه اذیت نشی حداقل یک شرت گن دار بپوش یا شلوار گن دار . ول نباشه شکمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.