۱۲ پاسخ

خودم دوخیدم🤭

امکانش هست الگوش رو برای ماهم بفرستی

خیلی قشنگ مبارکش باشه😍😍

عالیه افرین

چه قدر قشنگهههه
باریکلا به مادر هنرمند
عزیزم الگوش رو از جایی برداشتی ؟؟

ایول عزیزم😍

آفرین به هنرت خیلی تمیز دوختی

عالیه یکم بزرگه براش بلنده

خیلی قشنگه

انگشتش چیشده😢😢😢

مبارک باشع قشنگ دوختی 🥰🥰

افرین بهت باسلیقه خیلی خوب دوختی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها 💙 مامان جوجه ها 💙 ۲ سالگی