۶ پاسخ

برو روانپزشک قرص مصرف کن تا راحت بشی. من مصرف می‌کنم

برو دکتر عزیزم. روانپزشک برو

منم دختر بزرگم هفت سالشه پسرم همسن بچه شماست متاسفانه منم مث شمام خیلی خسته میشم منم افسردگی و تضطراب و تپش قلب دارم حتما قهوه بخور برا خودت گلگازبون دم کن شکلات تلخ بخور جلو آفتاب برو ویتامین دیت کم نباشه چون کمبودش باعث افسردگی میشه تصلا خونه نمون حتما حتما هر روز حتا چند دقیقه برو از خونه بیرون بیشتر محبت کن ب همه همین محبت کردن آرومت میکنه بچه ها تو بغل کن اینا کارایین ک من میکنم خیلی خوبه آخر سرم اینو بگم زندگیو راحت بگیر انشاءالله خوب میشی برای منم دعا کن لطفا

۱۴۸۰ شماره ی مشاوره ی رایگان بهزیستی هست تماس بگیر راهنماییت کنن

باید بری پیش دکتر فداتشم چونکه افسردگی شدیده💔😥هر زنی که کسیو نداشته باشه شوهرش هم کنارش نباشه محبت نکنه قطعا عصبی میشه روی بچها و از همچی خسته میشه💔

عزیزم افسردگیه باید درمان بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها 💙 مامان جوجه ها 💙 ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی