سلام مامانا تا هفته چندم ندیدن جنین در سنو طبیعی 🤔🤔🤔

۵ پاسخ

من تا ۶ هفته و خورده ای هنوز ساک بود...
ولی ۹ هفته و سه روز رفتم قلبشو صداش شنیدم...

من پنج هفته و دو روز رفتم فقط ساک بارداری و جسم زرد دیده شد بعد هفت هفته و پنج روز رفتم هم جنین هم قلب و همه چی نرمال بود

هفته۸

سلام خوبی عزیزم یک گروه دارم خانم های باردار اقدامی دوست داری ایدی بزار بیارمت ❤️‍🔥🍭

تا هفته ۸وقت داری برای دیدن جنین و تشکیل قلب.فقط استراحت و تغذیه خوب تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری