من تا ۶ هفته و خورده ای هنوز ساک بود...
ولی ۹ هفته و سه روز رفتم قلبشو صداش شنیدم...
من پنج هفته و دو روز رفتم فقط ساک بارداری و جسم زرد دیده شد بعد هفت هفته و پنج روز رفتم هم جنین هم قلب و همه چی نرمال بود
هفته۸
سلام خوبی عزیزم یک گروه دارم خانم های باردار اقدامی دوست داری ایدی بزار بیارمت ❤️🔥🍭
تا هفته ۸وقت داری برای دیدن جنین و تشکیل قلب.فقط استراحت و تغذیه خوب تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.