خانما دخترم بدنش داغه
تب سنج 36/3
استا بدم

۳ پاسخ

۳۶ ک اصلا تب نیست
۳۷/۵به بعد تب محسوب میشه
براچی الکی استابدی نده

ن عزیزم تب نیست گرمش حتما

نه این تب نیس که لباسشو کم کن
دارو نیاز نیس دست و صورتشو بشور گرمش شده حتما از ۳۷.۵ تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان mhrsam مامان mhrsam ۱۲ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی