۷ پاسخ

هیچ سرلاکی از سه ماهگی مجاز نیست
شما خیلی زود بخوای سروع کنی پایان چهارماهگی با سبزیجات و میوهای سبکه مثل سیب و گلابیه

من خودم چهارش کامل بشه عصاره بادام( شیر بادام خانگی )بهش میدم
هیچی بهش اضافه نمیکنم فقط شیره بادام رو میگیرم بهش میدم از سرلاک بهتره

۳ماه که نمیشه حداقل ۵ماهگی بده

تا اونجا ک من میدونم پایان ۶ ماهگی شروع کن غذا دادن شرایط داری یکی از شرایطش نشستن بچس

زوده واسش هنوز سرلاک از شش ماه ک تموم شد بعد میدن بشون

خیلی زوده تازه بچه های رفلاکسی از چهار ماه شروع میکنن بزار شیش ماه بسه بعد بده مگه چند کیلویه

من ک از ۳ ۴ ماهگی ابگوشت دادم الانم ک ۴ سالشه عاشق ابگوشته😂

سوال های مرتبط