من ۷ماهگی گوجه تست کردم
ن نریز، دکتر ب من گفت رب،گوجه،لپه،نخود،اسفناج تو سوپ نریز
نه هنوز زوده گوجه حساسیت زاست
از ۷ به بعد بدین
یکم بزرگ تربشه بهتره
عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم
میگن برا معده خوب نیست اسید داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.