۶ پاسخ

من ۷ماهگی گوجه تست کردم

ن نریز، دکتر ب من گفت رب،گوجه،لپه،نخود،اسفناج تو سوپ نریز

نه هنوز زوده گوجه حساسیت زاست

از ۷ به بعد بدین

یکم بزرگ تربشه بهتره
عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

میگن برا معده خوب نیست اسید داره

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان خوشمل دختر مامان خوشمل دختر ۱۳ ماهگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری