۵ پاسخ

اسپری بینی داروخونه بهم‌داد
اسمشو یادم نیس
عالی جواب داد

دکتر ب من نئوتادین داد دوبار ابریزش شد بهش میدادم سریع خوب میشد

یه اسپری بینی آفیکازون عالیه

اگ داری همین الان بده بچه برا نیم ساعت دیگ راحت میشه از آبریزش انقد ک من این سیتیزین رو دوست دارم

سیتیزین

سوال های مرتبط

مامان قطاب🥧 مامان قطاب🥧 ۲ سالگی