من دیروز رفتم کذاشت
من ۱۵رفتم گذاشت برام
من دوسه رو پیش رفتم گذاشت صداش شنیدم.
معمولا از 20 هفته
مال منو از 16 هفته گذاشت
برای من که ۱۹هفته رفتم هم گفت دستگاه ما نشون نمیده نمیدونم ۲۰و چند هفته معلوم میشه
۱۶ هفته به بعد
بمنم گفت ۱۸هفته بیا نشون نداد میره برا ۲۰هفته
۱۸ تا ۲۰
سلام عزیزم بهداشت ب من گفت از 20 هفته ب بعد میتونی بیایی
۱۵هفته میزارن
بستگی ب دستگاه داره.مثلا ب من گفتن 20هفته ب بعد
فک میکنم ۱۸ هفته ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.