۵ پاسخ

یدونه قرص جرمگیر بخر و استفاده کن عزیزم

باید حدودا هر ۳ ماه جرمگیری کنی
من قرص مخصوص جرمگیری میندازم داخل لگن لباسشویی بعد روشن میکنم میذارم رو برنامه مخصوص جرمگیری و شست و شو

همیشه وقتی لباسارو شست بادستمال داخلش تمیز کن من همینجوری میکنم تاالان جرم نگرفته

پود داره منم خیلی وقته استفاده نکردم خوبه یادم انداختی

جرمگیر بگیر

سوال های مرتبط