الویه تو شیردهی میشه خورد؟؟بخاطر سرد بودنش میگم

۴ پاسخ

ببین عزیزم همه این چیزا بستگی به شما و بچه ات داره
مثلا خواهرشوهرای من تا 10 روز رعایت میکنن بعدش هرچیزی حتی آش رشته و قیمه و... میخورن هیچ مشکلی هم ندارن، بچه هاشون هم ماشاالله نه کولیک نه رفلاکس نه هیچی فقط شیر میخورن میخوابن
یکی هم خب بچه اش کولیک داره یا هرچی با خوردن اینا اذیت میشه

من میخورم فقط بعد اینکه خوردی از روش یه چای نبات بخور نفخ نکنه بچه

همه ی مواد داخل الویه نفخ داره عزیزم بچه دل درد میشه . کلا غذای سنگینیه

من ک خوردم

سوال های مرتبط

مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی