ببین عزیزم همه این چیزا بستگی به شما و بچه ات داره
مثلا خواهرشوهرای من تا 10 روز رعایت میکنن بعدش هرچیزی حتی آش رشته و قیمه و... میخورن هیچ مشکلی هم ندارن، بچه هاشون هم ماشاالله نه کولیک نه رفلاکس نه هیچی فقط شیر میخورن میخوابن
یکی هم خب بچه اش کولیک داره یا هرچی با خوردن اینا اذیت میشه
من میخورم فقط بعد اینکه خوردی از روش یه چای نبات بخور نفخ نکنه بچه
همه ی مواد داخل الویه نفخ داره عزیزم بچه دل درد میشه . کلا غذای سنگینیه
من ک خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.