۴ پاسخ

یاد حالت تهوع هایی ک داشتم افتادم

یادش بخیر دوران شیرینی بود

یادشششش بخیر...واس من خوب بود
فقط تنهابدیش این بود ازماه دوم تااخر هرروز تزریق زیرجلدی داشتممم رو مخ بود خیلییی همه جام کمبود بوددیگه بازو دور ناف

دوره بارداری خیلی باحال و شیرین بود

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی