نه والا خوبه
صبح ها تخم مرغ آبپز سیب زمینی آب پز بخورید حلیم آجیل معجون
من۲۹هفته ۱۵۰۷ بود😐
من 33 هفته رفتم 2440 بود
صدکش چند بود؟ باید نسبت به قد بچت ببینی وزنش خوبه یا نه،
برای وزنگیریش هر روز تخم مرغ بخور، مرغ و گوشت بخور، حبوبات بخور، آش جو، گردو و پسته
دکتر اینارو به من گفت
نه خوبه
من ۳۲ هفته رفتم ۲۰۴۰ بود
نرماله
من ۳۲ هفته ۱۷۰۰ بود دکترم گف خوبه بازم بهم پودرلیدی میل داد دارم میخورم
کنارش هم هروز تخم مرغ اب پز چون دوست ندارم نیمرو درست میکنم صبح ها میخورم
بعدظهرا همسیب زمینی اب پز
میگن خیلی به بچه وزن میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.