اره انگار😐دکتر نبردی جوابش ببینه چی میگه؟
من هفتهوپیش رفتم دکتر گفت ۲۳۰۰ وزنشه امروز رفتم سونو رشد ۱۹۰۰ بود😔
پودر لیدی میل بگیر از داروخانه بخور
خوبه دیگه
تو این ۱ماه باقی مونده یک کیلو راحت اضافه میکنه میشه ۳کیلو
به نظرم خوبه نرماله
توگهواره متوسطش زده ۲۱۰۰توهفته شما فک کنم وزنش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.