رفتم سونو وزن بچه ۱۹۷۵ خیلی کمه!؟😔

۶ پاسخ

اره انگار😐دکتر نبردی جوابش ببینه چی میگه؟

من هفتهوپیش رفتم دکتر گفت ۲۳۰۰ وزنشه امروز رفتم سونو رشد ۱۹۰۰ بود😔

پودر لیدی میل بگیر از داروخانه بخور

خوبه دیگه
تو این ۱ماه باقی مونده یک کیلو راحت اضافه می‌کنه میشه ۳کیلو

به نظرم خوبه نرماله

توگهواره متوسطش زده ۲۱۰۰توهفته شما فک کنم وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری