خانوما من رفتم سونو وزن بچم خیلی کمه ۲۷۰۰چکار کنم

۹ پاسخ

لیدی میل بخور

عزیزم وزن بچه کم نیست ک بچه من ۳۷ هفته دنیا اومد ۲ کیلو

سینه مرغ،شلغم،بستنی زیاد بخور فوری وزن میگیره

کم نیست که
بنظر منم خوبه

خيلي هم كم نيستا دختر بچه اول من با ٢٣٠٠ دنيا اومد

اگه زایمانت طبیعیه بهتره بخیه کم میخوری

چیزای مقوی بخور شیر محلی بادوم تخم مرغ کره بادوم زمینی بستنی کباب ولی در کل نکران نباش بالاخره بزرگ‌میشه رشد میکنه تپل میشه اصلا نگران ریز بودنش نباش اکه ام نشد خودتو ناراحت نکن

کم‌نیس عزیزم من بچه دختر خالم چندروز پیش با وزن ۲۵۰۰ به دنیا اومد صحیح و سالم

خیلی کم نیستا هنوز توی محدوده نرماله

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری