۹ پاسخ

این دردای که میگی از بچه دوم شروع میشه سر بچه اول این دردو حس نمیکنی ولی از بچه دوم به بعد هست بدن هر کس فرق می‌کنه یه نفر سه روزه خوب میشه یه نفر هست تا هفت روز درد داره هر چهار ساعت شیافت کن دردش بهتر میشه و بیشتر درد موقعه که میخوای شیر بدی تحمل کن تموم میشه

اون دردش طبیعیه انگار دلپیچه شدید داری. من دوتا زایمان طبیعی داشتم اینارو‌تجربه کردم. اگه بچت زردی نداره و‌اینا چیزای گرم بخور.

منم خیلی بخیه خوردم به هیچ عنوان نمی‌تونستم کاری بکنم تازه الان یکم بهترم میتونم یکم کارامو بکنم فقط با سرم شستشو و بتادین بخیه هاتو بشور خشک کن زود خوب میشی

منم زایمانم طبیعی بود ولی چون خیلی بخیه خوردم و شکمم رو زیاد فشار دادن تا14روز درد داشتم

یکم گرمی جات بخور شیاف بزار ایشالا بهتر میشی

درد چند ساعت یک بار طبیعیه. فکر کنم تو داروهایی که دکتر میده. شیاف مسکن هست

منم مثل شما بودم درد شکم ب خاطر اینه نمیتونی مدفوع کنی و ی جورایی شکمت داره جم میشه .
درد بهیه هم ک هس منم 16تا داخلی 27تا بیرونی خوردم.
و اینم بگم من مبترسیدم زور بزنم اصلا نمینشستم تو دیشویی ترس داشتم انقد شربت و شیاف استفاده میکردم ک اسهال باشم و خودش بیاد امتخان کن جواب مبده

طبیعی که نباید درد داشته باشه
تو بیمارستان دلیلشو نپرسیدی؟!

میگن بعداززایمان رحم دنبال بچه میگرده طبیعیه چهارزیره بانبات بخورگرمیجات برای شکم دردت خوبه منم مثل شمابودم روزای اول ولی خوب میشی انشالله کمک دستت کسی هست بده عوضش کنه؟

سوال های مرتبط