برای ادرار برین دکتردارو میده چون سوند میذارن عفونت وارد میشه
دارو بخورین خوب میشین
الان که هنوز خیلی زوده من تا 20 روز از درد جیغ میزدم و گریه میکردم
این طبیعیه روند بهبود خیلی صبوری. میخواد
ادرار هم من یادمه مشکل داشتم به خاطر سوند هست به مرور درست میشه
من ادرارم سوزش شدید داشت چون زخم کرده بود سوند
منم مثل شما با اینکه یه هفته از سزارینم گذشته بود خیلی درد داشتم
یعنی هر دفعه میخواستم از روی تخت پاشم وایسم انگار اولین باریه که میخوام بعد از سزارین راه برم
همیشه هم با گریه میرفتم دسشویی از بس که درد داشتم
به نظرم خیلی زود برو دکتر
من تب های شدید هم داشتم که تا ۴۰ درجه هم میرفت
من به نخ بخیه حساسیت داشتم و بخیه های من از داخل عفونت کرده بود به حدی عفونت زیاد شده بود که ۱۵ روز بیمارستان بستری بودم و انتی بیوتیک های بیمارستانی بهم زدن تا خوب شدم
عزیزم من دقیقا شرایط شما رو داشتم
بنظرم اول از همه حتما دوباره پیش دکتر برو که خدایی نکرده بخیه ها عفونت نکرده باشه،احتمال داره عفونت ادراری داشته باشین چون خودمم داشتم.ولی اگه امکانش رو دارین روی بخیه ها عنبر نسارا یا شیره دود بدین خیلی سریع خوب میشین.
سلام گروه داریم گروه خانوم های باردار و شیر دهی اقدام میاید لینک بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.