۳ پاسخ

من اوایل وزن نمی‌گرفت میدادم ولی دکترش گفت ماه های بالاتر جواب نمیده . نیاز بچه رو نمیتونه تامین کنه واس ماه اول و دوم جوابه

من به بچه ی اولم میدادم البته دکتر دیر بهم گفت انو بده حدود ۷ ماهگی شروع کردم، اونموقع که ۱ و ۲ نداشت تا یک سالگی میشد بدیم

منم همینو میدم دکتر دخترم گفت تا یک سالگی میشه بهشون داد یک و دو نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی