سلام خانما شما برای زایمانتون اپیلاسیون کردین؟

۴ پاسخ

نه هنوز البته ۳۴ هفته هستم بهترین زمان برای سزارین کی هست که بریم؟

اگر طبیعی باشی که خبر نمیده زایمانت ولی سزارین باشی تاریخ مشخص باشه شیو کن
من طبیعی بودم یه هفته قبلش شیو کرده بودم کیسه ابم پاره شد😂😂 دیگه هیچی اندکی پشمی بودم

با ژیلت میزنم
اپیلاسیون درد داره نمیتونم
فقط کمرم و باسنم خیلی مو درآورده بیکینی چون لیزر میرفتم نداره

من فقط کمرمو

سوال های مرتبط