خانما بعد زایمانتون چجوری جلوگیری کردین؟با قرص یاچی..؟

۱ پاسخ

بعد زایمان دکتر من میگه حتی با قرص ام میشه باردار شد امن ترینش ای او دی یا کاندومه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی