۶ پاسخ

ایشالله به دلت خدانگهدار کنه به دل منم‌نگاه کنه نمیدونم‌چرا خ ا به آدمایی مثه جاریم ببخشه که همش به ما زرق کنن من میبینمشون حالم بدمیشه

عزیزم تنبلی داری؟؟یانه مشکلت چیه

کاش بتونی ذهنتو کلا درگیر ی چیزی کنی مشغول بشی و به بچه فکر نکنی اگه هیچ مشگلی نباشع زودترمیگیره

منم پنج روز زودتر لک دیدم واسه لانه گزینی بود انشاالله تو هم بارداری

خواهر اینهمه ناله و ناراحتی نمیخواد اینماه نشد ماه دیگه عجله و فکر و ناراحتی زیاد فقط راحتو طولانی ترمیکنن همین

از کجا معلوم شاید لک لانه گزینیه

سوال های مرتبط