مامانا سزارین دومی چطوریه سخته یا عادی خیلی استرس دارم

۸ پاسخ

منم‌دومیم‌میتریم

من دومی هستم یکی میگفت وحشتناکتر بود ابجیم میگم دومی راحتر بود اولی پارکی رحم داشت دوقلو بودن وکیسه آبشون اول هشت ماه پاره شد

منم دومی بودم راحت بود اذیت نشدم فقط خوشم از سون نمیاد وگرنه بقیه چیزا کامل تحملن

منم خیلی استرس داشتم ولی خوب بود دردش مثل همون اولی هست فرقی نمیکنه اصلا نترسین ...اتفاقا من زایمان دومم زودتر سر پا شدم

منم دومی ام و میترسم

دومی راحت تر از اولیه

منم میترسم

منم دومیم استرس دارم

سوال های مرتبط