۳ پاسخ

عزیزم ۳۴هفته کامل زایمان کردی یا ۳۴هفته و چند روز نینیتون دستگاه نرفت؟

اوایل بهداشت بهش گفته بوذ اضافه وزن داره🤣🤣🤣🤑بچه یه سالرو😅.

من ابجیم ۳۴تموم دنیااومد دخترش۲۶۰۰بود وزنش دستگاهم نرف امپول ریم نزذه بود. وزن گیری بعدش تاشیر مادرشومیخورد ماشالا تپلی شد خیلی دیگع ازشیرک گرفتش دوباره شده چوب خشک الان سه سالشه😅😅

سوال های مرتبط