سونو میگه ۳۰هفتمه.دکتر و گهواره میگن ۳۱ هفته😐
کدوم درسته آخه😩

۸ پاسخ

فقط سونو گرافی راست میگه

انتی درست میگه

تو سی و نیم حساب کن ک ن سیخ بسوزه ن کباب🤣🤣🤣🤣

دکتر و گهواره
چون اینا براساس روز حساب میکنن ولی سونو بر اساس رشد

سونو درسته

والا سونو میگن درسته ولی اگه دکتر میگه ۳۱ همونه

با سونو انتی برو جلو

سونوگرافی

سوال های مرتبط